پشتیبانی
09347681840 واتساپ

Mark Zuckerberg In His Own Words - (In Their Own Words Series)

0 نظر

قیمت نهایی محصول قیمت نهایی محصول

37,500 تومان

کد کالا

110301111920

نام کالا

Mark Zuckerberg In His Own Words - (In Their Own Words Series)

توضیحات تکمیلی

کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words اثر George Beahm

«هدف فیس‌بوک از ابتدا تأسیس یک شرکت نبوده بلکه برای محقق‌کردن یک رسانه اجتماعی، گسترده‌کردن و به‌هم متصل نمودن دنیا به‌وجود آمده‌است. ما این سرویس‌ها را برای پول درآوردن ایجاد نکردیم، بلکه پول درمی‌آوریم تا خدمات بهتر ارائه دهیم.» این جملات یکی از نقل قول‌های Zuckerberg است. Mark Elliot Zuckerberg متولد ۱۴ می۱۹۸۴، برنامه‌نویس و یکی از مؤسسان فیس‌بوک در آمریکاست. او از جانب مجله تایم به‌عنوان شخصیت برتر سال ۲۰۱۰ انتخاب گردید. زاکربرگ که دانشجوی دانشگاه هاروارد بود با کمک دانشجویان کامپیوتر، فیس‌بوک را تأسیس کرد و هم اکنون مدیر اجرایی آن است. در سال ۲۰۰۸ در مجله Forbes به‌عنوان جوان‌ترین میلیاردر که ثروتش را خودش کسب کرده معرفی شد. دارایی‌های او تاکنون از مرز میلیاردها دلار گذشته و به‌عنوان پنجمین فرد ثروتمند دنیا شناخته شده‌است. در کتابMark Zuckerberg In His Own Words دلایل موفقیت او را از زبان خودش می‌شنویم.

ایده‌های شگفت‌انگیز زاکربرگ: خلاصه کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words

زاکربرگ به‌دلیل تأسیس شرکت خود در یک اتاق خوابگاه در دانشگاه هاروارد به‌سرعت به شهرت رسید. اشتیاق عمومی برای درک فیس‌بوک و بنیان‌گذار آن تقریبا سیری‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد. کنجکاوی در مورد شخصیت و روش مدیریت زاکربرگ بسیار زیاد است؛ زیرا تصویرهای تخیلی هالیوود و زمزمه‌های وال‌استریت پرتره‌ای عظیم از این مدیر جوان ترسیم کرده که در بهترین حالت تنها گوشه‌ای از حقیقت است. زاکربرگ هم مانند بیل گیتس و استیوجابز ثابت کرده که یک استراتژیست محاسبه‌گر با تعهدی استوار به دیدگاه خود است. فیس‌بوک در جایی بین یک ابزار اجتماعی و مدلی از تجارت قرن بیست و یکم به‌وجود آمد و شرکت‌های فناوری نسل آینده را که هنوز آسیب‌دیده حباب دات کام  اوایل دهه ۲۰۰۰ بودند، رهبری کرد. به‌دلیل اجتناب ناپذیر بودن بازار جهانی که بر اساس فناوری رسانه‌های اجتماعی ساخته شده، فیس‌بوک به ‌طور فزاینده‌ای در حال رشد است. پتانسیل فیس‌بوک شناخته‌شده نیست، اما کلید موفقیت آن به ایده‌ها و دیدگاه‌های خود زاکربرگ بستگی دارد.

با توجه به ارزش بازار فعلی فیس‌بوک که ۵۸ میلیارد دلار تخمین زده‌شده و ۸۴۵ میلیون کاربر در جهان دارد، واضح است که زاکربرگ می‌تواند حرف‌های بسیاری داشته باشد. در کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words مجموعه‌ای از نقل قول‌های او را مشاهده می‌کنید که نگاهی دقیق به کارکردهای ذهن یکی از قابل ستایش‌ترین نمادهای تجاری و فناوری دنیا را ارائه می‌دهد. چه به زندگی شخصی او علاقه‌مند باشید یا به‌دنبال الهام گرفتن برای پیش‌برد تلاش‌های تجاری خود باشید این کتاب نکات زیادی برای آموزش به شما دارد.

در بخشی از کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words می‌خوانیم:

When his parents noticed their son's consuming interest in computer science, they hired a tutor- a software developer named David Newman who quickly realized that Mark was not your typical student but in fact a prodigy. Supplementing these lessons, Mark Zuckerberg also took a class in BASIC programming at nearby Mercy College. (When Dr. Zuckerberg also took his son to school, he was told by the instructor that his son couldn’t accompany him to class. Dr. Zuckerberg explained that Mark was the student, and not himself.) Mark then transferred from Ardsley High School to a prestigious prep school, Phillips Exeter Academy, principally because it had a more robust computer science curriculum.

استراتژی موفقیت: درباره کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words

مجموعه کتاب‌های In Their Own Words به زندگینامه افراد مشهوری همچون استیو جابز، مارک زاکربرگ، ریچارد برانسون و بیل گیتس از طریق نقل قول و گفته‌های خودشان می‌پردازد. در کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words که در ژانر انگیزشی و موفقیت و به‌صورت بیوگرافی است، خواننده می‌تواند از طریق مجموعه‌ای از نقل قول‌ها، با افکار و نظرات شگفت‌انگیز بنیان‌گذار فیس‌بوک آشنا شود که صمیمی‌ترین و معتبرترین نگاه مردی است که در پشت موفقیت یک نسل فیس‌بوک قرار دارد. این کتاب تأمل برانگیزترین بینش‌های زاکربرگ را ارائه می‌دهد. همچنین تصویر واضحی از زاکربرگ و شرکت او با تأکید بر بینش، استراتژی‌های تجاری و درس‌های آموخته‌شده او را آشکار می‌کند.

 Washington Post می‌نویسد: «کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words برای همه کسانی که در جستجوی راه‌حل‌های نوآورانه قابل اجرا در تجارت هستند یک هدیه و یک مرجع ایده‌آل است.»

 از نظر نیویورک تایمز این کتاب بسیار مفید و آگاهی‌بخش است.

 CenterNetworks هم می‌نویسد: «هر خواننده‌ای پس از خواندن کتاب به آن فکر می‌کند و آن را به دوست و همکار خود پیشنهاد خواهد کرد.» پس اگر می‌خواهید با اندیشه‌ها و تفکرات یکی از موفق‌ترین چهره‌های قرن آشنا شوید و نکات طلایی موفقیت او را در زندگی به‌کار ببرید، این کتاب پیشنهاد ارزنده‌ای محسوب می‌گردد.

George Beahm: درباره نویسنده کتاب Mark Zuckerberg In His Own Words

George Beahm یک نویسنده آمریکایی است که به‌دلیل نوشتن کتابI, Steve: Steve Jobs In His Own Words به شهرت فراوانی رسید. او اغلب در مورد موضوعات تجاری و فرهنگ عامه می‌نویسد و نویسنده پرفروش New York Times، Publishers Weekly، L.A Times و USA Today است. کتاب‌های Beahm در بیش از بیست کشور دنیا با زبان‌های متعدد به‌چاپ رسیده‌است. از کتاب‌های مشهور او می‌توان به The Stephen King Companion: Four Decades of Fear from the Master of Horror، The Jack Reacher Field Manual و Caribbean Pirates اشاره کرد.

Mark Zuckerberg In His Own Words - (In Their Own Words Series)

نظرات شما

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

سبد خرید شما خالی است

سبد خرید
سبد خرید شما خالی است

سبد خرید شما خالی است